“Cēsu alus” produkti novērtēti konkursā “Labākais iepakojums Latvijā 2021”
Noslēdzies nacionālais konkurss “Labākais iepakojums Latvijā 2021”, kura ietvaros vairāki “Cēsu alus” produktu dizaini saņēmuši novērtējumu kategorijā “Tirdzniecības iepakojums dzērieniem” – 2. vieta “Cēsu Premium alus” un “Brūža Rudzugraudu alus” iepakojumiem, un 3.vieta – bezalkoholiskā dzēriena “Dārza limonāde” iepakojumam.
Papildus žūrijas novērtējumam, saņēmām atzinību arī no konkursa atbalstītājiem – “Latvijas iepakojumu asociācija” izteikusi atzinību par “Brūža Rudzugraudu alus” iepakojuma mērķtiecīgu virzīšanu uz depozīta sistēmu – speciālā dizaina stikla pudeles nomainot uz BBH pudelēm, savukārt “LLU Tehnoloģiju un zināšanu pārneses nodaļa” izteikusi atzinību par māksliniecisko burvību un brīvību bezalkoholiskā dzēriena “Dārza limonāde” iepakojumam.
Eva Sietiņsone, “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja: “Šogad vairākiem produktiem esam veikuši zīmola rebrendingu, kā arī investējuši jaunu produktu attīstībā, tādēļ vēlējāmies pircēju iecienīto produktu dizainus nodod profesionālas žūrijas vērtējumam. Mēs rūpējamies vienlīdz par izcilu garšu mūsu produktiem, gan arī mūsdienīgu un dzērienu tirgus tendencēm atbilstošu produktu dizainu. Īpaši priecājamies par alus zīmola “Cēsu Premium” novērtējumu – tā jaunā etiķete un dizains ir veltīta mūsu pilsētai – Cēsīm. Etiķetes dizainā mēs lepojamies ar mūsu pilsētas senajām tradīcijām, iedvesmojošajiem cilvēkiem un mūsu moderno alus darītavu.”
“Brūža Rudzugraudu alus” etiķetes dizains veidots, lai izceltu alus brūvēšanas tradīcijas, prasmes un alus meistara Māra Gramberga gadu desmitiem izkopto pieredzi alus darīšanā. Rūpējoties par dabas resursu saudzēšanu, “Cēsu alus” mērķis ir palielināt atkārtoti izmantojamo pudeļu īpatsvaru, tādēļ “Brūža alus” līnijai 2021.gadā speciālā dizaina pudeles tika nomainītas uz BBH pudelēm, kas tirgū ir izplatītākas un ir nododamas taras pieņemšanas punktos, kā arī tās būs ērti nododamas depozīta sistēmā.
“Dārza limonādes” etiķešu dizains veidots māksliniecisks, brīvs, nepieradināts. Katra garša un katra etiķete ir kā piedzīvojums, kā atklājums. 2021.gada jaunums – “Dārza limonāde” ar atspirdzinošo cidoniju-rabarberu garšu.
Kopumā konkursā “Labākais iepakojums Latvijā 2021” šogad piedalījās 22 konkursanti, iesniedzot vērtēšanai 45 iepakojumus un iepakojumu sērijas. Nacionālais konkurss par labāko iepakojumu Latvijā notiek kopš 1996. gada, un iepakojuma pasūtītāji un iepakotāji, iepakojuma dizaineri un izgatavotāji var pieteikt ik gadu savus darbus. Iesniegtos darbus vērtē gan nozares profesionāļi, gan patērētāji – klātienē izstādēs, kā arī internetā, un vērtējumu sniedz arī konkursa atbalstītāji. Konkursa rezultāti pieejami šeit: http://www.packaging.lv/labakais-iepakojums-latvija/labakais-iepakojums-latvija-2021/