Vai jums jau ir 18 gadi ?
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme, tā pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgajām personām ir aizliegta.

Preses relīzes

03.04.12
Strauja attīstība dabīgi raudzētā kvasa segmentā Latvijā

Kopš 2009.gada dabīgi raudzēta kvasa segments ir ievērojami audzis – 4 reizes palielinot īpatsvaru Latvijas kopējā kvasa tirgū. Straujo šī segmenta attīstību veicināja kvasa tirgu regulējošās likumdošanas sakārtošana, kas vienlaikus palīdzēja izglītot patērētājus par kvasa specifiku.

Kopš 2009.gada nogales, kad raudzētā jeb īstā kvasa pārstāvji iniciēja likumdošanas sakārtošanu, turpmāk paredzot skaidri nodalītas divas dzērienu kategorijas – kvass un kvasa dzēriens, dabīgi raudzētā kvasa īpatsvars Latvijas kopējā kvasa tirgū pēc pārdotajiem apjomiem ievērojami audzis – no 7% 2009.gadā līdz 25% 2011.gadā. Šī tendence ir īpaši iepriecinoša Latvijā noteiktā pārmēru augstā bezalkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa kontekstā, kas paredz augstāko nodokļa likmi Eiropā.Apzinoties, ka zināšanas palīdz izdarīt adekvātu un objektīvu izvēli un veicina godīgu konkurenci dzērienu ražotāju starpā, Cēsu alus regulāri iegulda patērētāju izglītošanā un informēšanā, skaidrojot kvasa un kvasa dzērienu atšķirības. Arī patlaban tiek veidota mārketinga komunikācija, kurā tiks atainots un skaidrots kvasa raudzēšanas process.

“To, ka patērētāji zina atšķirību starp tirgū esošajiem diviem produktiem – kvasu un kvasa dzērienu, apliecina mūsu veiktā aptauja sociālo mediju portālos – 89% aptaujāto zina, ka kvass ir dabīgi raudzēts, savukārt kvasa dzēriens ir bezalkoholisks dzēriens, kas satur konservantus, aromatizētājus, mākslīgos saldinātājus un citas piedevas,” stāsta Cēsu alus mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.

Gan patērētāju informētība, gan pircēju izvēles augošā tendence par labu dabiski ražotiem, veselīgākiem produktiem, gan arī konkrētā segmenta inovatīva produktu attīstība ir veicinājusi dabīgi raudzētā kvasa tirgus izaugsmi. 2009.gada sākumā Cēsu alus Latvijas patērētājus iepazīstināja ar jaunu – dabīgi raudzēta maizes kvasa zīmoluUlmaņlaiku kvass, kas īsā laika posmā kļuvis par otru populārāko starp dabīgi raudzētiem kvasa zīmoliem un aizņem 14% tirgus daļu kopējā kvasa tirgū.

Inovatīvi attīstot zīmolu un ņemot vērā, ka dzērieni skārdeņu iepakojumā kļūst aizvien populārāki, šovasar iecienītais Ulmaņlaiku kvass būs pieejams skārdenes iepakojumā

“Attīstot Ulmaņlaiku kvasa produktu portfeli, šovasar piedāvājam to iegādāties arīpintes tilpuma skārdenē. Kvass kā lielisks slāpju veldzētājs bieži tiek ņemts līdzi uz dažādiem brīvdabas pasākumiem un piknikiem, tagad skārdenē tas ir ērtāk un vieglāk transportējams. Jāatzīmē, ka Ulmaņlaiku kvass ir arī pirmais kvass Latvijā, kas pildīts skārdenē, tādēļ mēs saskatām, ka mērķauditorija ir tie, kas izvēlas tradicionālas vērtības aktuālākā mūsdienu iepakojumā,” stāsta mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.

Investīcijas kvasa pildīšanai skārdenēs ir 55 tūkstoši eiro.

PAPILDUS INFORMĀCIJA

Birojs

 

cesualus@cesualus.lv

Tālr. 67511377

Arhīvs

2024

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas analītiskās un veiktspējas sīkdatnes. Lūdzu atzīmējiet savu izvēli. Sīkdatņu politika

Obligāti nepieciešamās sīkdatnes
Analītiskās sīkdatnes
Piekrist tikai atzīmētajām
Piekrist visām sīkdatnēm