Kvalitātes politika
CĒSU ALUS KVALITĀTES POLITIKA
Uzņēmums Cēsu alus nodrošina klientus un patērētājus ar augstas un nemainīgas kvalitātes, patēriņam drošu, viņu vajadzībām un velmēm atbilstošu alu, sidru, alkoholiskiem un bezalkoholiskiem dzērieniem un pakalpojumiem.
Uzņēmums regulāri pilnveido esošos produktus, veicina jauno produktu izstrādi un ieviešanu tirgū. Vienlaicīgi nodrošinot patērētāju, klientu, LR normatīvo aktu, Codex Alimentarius un produktam noteikto prasību ievērošanu – paaugstina konkurētspēju tirgū.
Uzņēmums ir ieviesis, uztur, pilnveido un regulāri izvērtē uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu, kas aptver BRC standarta prasības un nodrošina tās efektivitātes nepārtrauktu uzlabošanu.
AS „Cēsu alus” veido partnerattiecības ar klientiem un piegādātājiem – nodrošinot viņu uzticēšanos uzņēmumam, kā reputācijas līderim reģionā, drošam un atbildīgam ražotājam un uzticamam piegādātājam.
Alus darītava Cēsu alus pilnveido un attīsta uzņēmuma ražoto produktu un sniegto pakalpojumu kvalitāti, maksimāli iesaistot patērētājus – noskaidrojot to viedokli un iesaistot patērētājus produktu attīstībā. Šī mērķa sasniegšanai uzņēmums ir atvērts dialogam ar sabiedrību – sociālajos medijos, kā arī klientu apkalpošanas servisā (bezmaksas tālrunis, elektroniskā sarakste, mājaslapa).
Regulāra klientu viedokļa izzināšana ir uzņēmuma prioritāte augstvērtīgas savstarpējās sadarbības un klientu apkalpošanas nodrošināšanā. Katru gadu uzņēmums veic klientu aptauju, noskaidrojot klientu viedokli gan par uzņēmuma reputāciju, ilgtspēju, gan par ražoto produktu un sniegto pakalpojumu kvalitāti un iespējamiem uzlabojumiem.
Uzņēmums īsteno rūpīgu darbu ar sūdzību izskatīšanu, nodrošinot 24h atbildi uz saņemto sūdzību, kā arī individuālu pieeju klientu sūdzību risināšanā.
Uzņēmuma augstākā vadība nodrošina, ka ir noteikti mērķi produktu drošības un kvalitātes uzlabošanai un to atbilstībai likumdošanai. Mērķi ir dokumentēti un izstrādāti tā, lai to izpilde un efektivitāte ir izmērāma un analizējama. Kvalitātes mērķu rezultāti un kvalitātes vadības sistēma tiek regulāri uzraudzīta no augstākās vadības puses, vadības sanāksmēs ne retāk kā reizi ceturksnī, izvērtējot atbilstību BRC standarta prasībām.
Uzņēmums ir apņēmies un ar nepārtrauktiem uzlabojumiem paaugstina uzņēmuma kvalitātes vadības sistēmu, balstoties uz mērījumiem, vispusīgu analīzi un veiksmīgu sadarbību ar partneriem.
Uzņēmums iegulda izglītojošu darbu, veidojot uzņēmuma darbiniekos izpratni par viņu ieguldījumu uzņēmuma attīstībā, mērķu sasniegšanā un atbildību par produktu un sniegto pakalpojumu valitāti, būt gataviem pārmaiņām, kā rezultātā patērētājs un klients saņemtu gaidīto produkta un pakalpojuma kvalitāti, un arī turpmāk izvēlētos AS „Cēsu alus” produktus.
______________________________________
KVALITĀTES POLITIKA