Vai jums jau ir 18 gadi ?
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme, tā pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgajām personām ir aizliegta.

Preses relīzes

30.03.11
AS „Cēsu alus” 2010.gadā izdevies palielināt apgrozījumu par 12%

2010. gadā, neskatoties uz stagnāciju dzērienu nozarē, Cēsu alus palielinājis pārdošanas apjomus vietējā tirgū par 15%, nodrošinot kopējā apgrozījuma pieaugumu par 12%. Īpaši palielināta ietekme alus segmentā, stabilizējot tieši Premium produktu pozīcijas kopējā Latvijas alus tirgū un ilgtermiņā saglabājot līderpozīcijas arī citos dzērienu segmentos.

Patērētāju pirktspējai adekvāta un ilgtspējīga produkcijas pārdošanas stratēģija ļāvusi uzņēmumam sasniegt augošus pārdošanas rezultātus – kopējais pārdoto dzērienu apjoms 2010.gadā ir 68 miljoni litru, kas ir par 15% vairāk nekā 2009.gadā. Neskatoties uz samērā nelielo alus tirgus kopējo pieaugumu, kas tika nodrošināts karsto laika apstākļu rezultātā vasaras mēnešos – 3%, AS „Cēsu alus” izdevies palielināt alus pārdošanas apjomus 2010.gadā vietējā tirgū par 17% vairāk kā pērn. Augošie pārdošanas rezultāti atspoguļojas arī stabilā tirgus daļas pieauguma tendencē – Cēsu alus 2010.gadā aizņem 30% no kopējā Latvijas alus tirgus.

Alus segmentā, tāpat kā citos sektoros Latvijā, joprojām ir jūtama saspringtās ekonomiskās situācijas ietekme uz patērētāju izvēli. Maksātspēja ir viens no galvenajiem faktoriem, kas uztur alus tirgū būtisko (50%) 2l PET iepakojuma īpatsvaru. Tomēr, kā rāda VID Akcīzes preču pārvaldes dati, Cēsu Premium 2010. gadā bijis patērētāju iecienītākais alus zīmols, kas liecina par ievērojamu lojālo patērētāju daļu, kuru izvēli nenosaka vien cenas faktors, bet gan kvalitātes un cenas attiecība. Tirgū stabilu izaugsmi uzrāda alus skārdeņu iepakojumā, aizvadītajā gadā kopējā tirgū tas uzrādījis 28% pieaugumu, savukārt Cēsu alus skārdeņu segmentā ieņem 1. vietu ar 38% lielu tirgus daļu.

Neskatoties uz kopējā bezalkoholiskā tirgus negatīvo attīstības tendenci, Cēsu alus2010.gadā paplašinājis savu darbību bezalkoholisko dzērienu tirgū, palielinot kopējos pārdošanas apjomus par 49%. Pamatā pieaugums izdevies sekmīgi ieviešot tirgū un uzsākot Latvijā, Cēsīs ražot pasaulē trešo populārāko kolas zīmolu – RC Cola (Royal Crown Cola), kā arī veiksmīgas Ulmaņlaika kvasa pārdošanas, ļāvušas ne tikai palielinātCēsu alus pārstāvniecību kvasa segmentā, bet jau 2010.gadā paplašināt tieši dabīgi raudzēta kvasa tirgu – tagad tas jau sastāda 20% no kopējā kvasa tirgus.

Tāpat aizvadītajā gadā Cēsu alus saglabājis stabilas līderpozīcijas enerģijas dzērienu, sidru un alkoholisko kokteiļu tirgos, kur Cēsu alus pārstāvētie zīmoli Dynamit; Fizz un Cēsu Džons pērn ir bijuši paši iecienītākie savās dzērienu kategorijās.

AS „Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere: „2010.gads alus un dzērienu ražošanas nozarē bija smags gads, vienlaikus tas bija izaicinājumsbiznesa un ražošanas videi kopumā – kā ne tikai saglabāt, bet arī attīstīt uzņēmuma darbību ekonomiski grūtā un nestabilā laikā. Cēsu alus veiksmīgos pārdošanas rezultātus un tirgus daļas pieaugumu sekmēja inovācijas jaunos un esošos produktos, kur viens no galvenajiem bija Cēsu Premium alus zīmola attīstība īpaša dizaina zaļā stikla pudelē. Protams, arī nepieredzēti karstā vasara sniedza savu artavu kopējā alus segmenta attīstībā. Būtisku ieguldījumu vispārējā alus kultūras attīstīšanā Latvijā Cēsu alus veica, izveidojot unikālu konceptu priekš valstī pirmā alus restorāna Merlin”.

Informējam, ka lai nodrošinātu vislabāko Cēsu alus mājas lapas darbību un uzlabotu lietošanas pieredzi, tiek izmantotas sīkdatnes (cookies angļu val.).
Uzzināt vairāk
Piekrītu