Vai jums jau ir 18 gadi ?
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme, tā pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgajām personām ir aizliegta.

Preses relīzes

06.07.10
Cēsu alus jūnijā sasniedz lielākos alus pārdošanas apjomus uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē

AS „Cēsu alus” 2010. gada jūnijā sasniedzis lielākos alus pārdošanas apjomus uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Vasaras kultūras un izklaides pasākumi, attīsta alus lietošanas kultūru, par ko liecina veiksmīgi alus realizācijas rādītāji HoReCa segmentā.

Šī gada jūnijā AS „Cēsu alus” ir sasniedzis absolūto mēneša rekordu alus realizācijā – pārdodot par 25% vairāk alus kā 2009.gada jūnijā. Kopumā pirmajā pusgadā kompānijas alus realizācijas apjoms Latvijā audzis par 14%.

Stabils pieaugums vērojams stikla segmentā – par 20% vairāk kā iepriekšējā gada jūnijā, savukārt mēneša griezumā alus pārdošanas rezultāti stikla pudelēs ir pieauguši par 36%. Vistiešāk to sekmējusi zīmola Cēsu Premiumpopularitāte – patērētāju pieprasījums pēc šīs šķirnes ir augošs gan jaunā dizaina pudelē, gan skārdenē. Tieši Cēsu Premium ir bijis arī pieprasītākais alus zīmols Līgo laikā, tā pieprasījumu veicināja arī iepakojumu variācijas – pudeļu astoņpakas, skārdeņu sešpakas un lielie iepakojumi, ko ērti transportēt uz dažādu brīdvdabas pasākumu vietām.

Vasaras sākumā strauji audzis arī alus patēriņš skārdeņu segmentā – alus skārdenēs realizēts par 71% vairāk nekā maijā un par 12% vairāk kā 2009.gada jūnijā.

AS „Cēsu alus” valdes priekšēdētāja Eva Sietiņsone – Zatlere: „Siltais laiks ir uzsildījis Latvijas ekonomiku un pavairojis optimismu. Par to liecina pieaugošie Premium segmenta pārdošanas rezultāti, kas veicinājis rekordlielu pārdošanas apjomu sasniegšanu jūnijā.”

Vieglā alkohola satura un veldzējošās garšas dēļ īpaši iecienīti vasaras periodā ir dažādi alus kokteiļi. Piemēram, Cēsu alus piedāvātā alus kokteiļa Beershake ar laima un dzērveņu garšu realizācija jūnijā bijusi uz pusi lielāka nekā pavasara mēnešos.

Savukārt pēcjāņu nedēļā pārsteidzoši labi rezultāti ir tieši HoReCa segmentā jeb bāros un restorānos – par 50% pārsniedzot alus realizācijas apjomus Līgo nedēļā. HoReCa segmenta pieaugums skaidrojams ar lieliskiem laikapstākļiem, kas pašsaprotami ir sekmējuši atpūtas sezonas sākumu, gan arī ar dažādu brīvdabas pasākumu veiksmīgu norisi un plašu apmeklējumu.

Brīvdabas pasākumu augstvērtīgais piedāvājums kultūras un izklaides cienītājiem sekmē alus lietošanas kultūras attīstību Latvijā. AS „Cēsu alus”, realizējot kompānijas misiju, atbalsta ilglaicīgas nozīmes pasākumus, kas rada patiesas vērtības un paliekošas sajūtas pasākumu apmeklētājos. Šogad Cēsu alus vērienīgākais atbalsts būs lielākajos vasaras festivālos: Fonofest Cēsīs, Saldus saule 25 gadu jubilejas festivāls Saldū un mākslas un mūzikas festivāls Positivus Salacgrīvā.

Informējam, ka lai nodrošinātu vislabāko Cēsu alus mājas lapas darbību un uzlabotu lietošanas pieredzi, tiek izmantotas sīkdatnes (cookies angļu val.).
Uzzināt vairāk
Piekrītu