Vai jums jau ir 18 gadi ?
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme, tā pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgajām personām ir aizliegta.

Preses relīzes

22.03.12
Cēsu alus rada Limonādi pieaugušajiem

Cēsu alus produktu portfeli papildina jauns produkts – Klasiskā Limonāde pieaugušajiem. Klasiskā Limonāde jau 30 gadus tiek ražota pēc nemainīgas receptes, kļūstot par iecienītāko savā kategorijā.

Jau 30 gadus Cēsu alus darītavā tiek ražota Klasiskā Limonāde – tās receptūra kopš izveidošanas nav mainīta, līdz ar to saglabājot nemainīgu garšu, kotrīsdesmitgadnieku paaudze dēvē par “bērnības limonādi”.

Patlaban Klasiskā Li­monāde ir tirgus līderis tradicionālās limonādes segmentā – aizņemot 50% tirgus daļu pēc pārdotajiem apjomiem (TheNielsenCompany dati). Zīmola attīstības nolūkos Klasiskā Limonāde pagājušajā gadā patērētājiem pirmoreizi tika piedāvāta 0,33l skārdenes iepakojumā. Tieši Cēsu alus Klasiskā Limonāde ir vienīgā savā segmentā, kas tiek ražota bez konservantiem.

limonade-stikla-jaunumi

2012.gadā Klasiskā Limonāde pielāgota tieši pieaugušo auditorijai, pildīta izsmalcinātā 0,33l stikla pudelēar atbilstošu premium dizainu un zīmola komunikāciju.

AS “Cēsu alus” mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka: “Piedāvājot Klasisko Limonādi pieaugušajiem, esam tai radījuši adekvātu komunikāciju –smalka stikla pudele, glancētas etiķetes rosina malkot limonādi stilīgi – kā atspirdzinošu dzērienu atsevišķi vai dažādos kokteiļos. Bērniem paredzētā Klasiskā Limonādeatpazīstama pēc tās tēla – rukša Limpo, savukārt pieaugušo limonādes komunikācijā tiek akcentēts smalks iepakojums un klasiska garša.”

Jau martā produkts būs pieejams gan tirdzniecībā, gan HoReCa segmentā – kafejnīcās un restorānos. Limonādes pudele ir atkārtoti lietojams iepakojums, kas nozīmē, ka tā ir nododama taras pieņemšanas punktā.

Informējam, ka lai nodrošinātu vislabāko Cēsu alus mājas lapas darbību un uzlabotu lietošanas pieredzi, tiek izmantotas sīkdatnes (cookies angļu val.).
Uzzināt vairāk
Piekrītu