Vai jums jau ir 18 gadi ?
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme, tā pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgajām personām ir aizliegta.

Preses relīzes

19.05.20
Dārza limonāde – Latvijā radīta dabīga, augstas kvalitātes limonāde

Pircēji arvien vairāk visā pasaulē un arī Latvijā novērtē un dod priekšroku dabīgiem, veselīgiem un kvalitatīviem produktiem. AS “Cēsu alus”, paplašinot bezalkoholisko dzērienu piedāvājumu, ņēmis vērā aktuālās tendences, Latvijā radot un ražojot augstas kvalitātes “craft” limonādi. “Dārza limonāde” radīta, saskaņā ar “clean label” tendenci – ar vienkāršu un viegli saprotamu dzēriena sastāvu, samazinātu cukura daudzumu, tā nesatur glutēnu, ir piemērota vegāniem.

Limonādes sastāvā izmantotas dabīgas izejvielas – dabīgi aromatizētāji, kas iegūti no augļiem un ogām, savukārt rozmarīna ekstrakts kalpo kā dabīgais konservants. Šobrīd tirdzniecībā pieejamas trīs unikālas “Dārza limonādes” garšas – apiņu, rožu un vīģu. Kopējās investīcijas jaunās “Dārza limonādes” izstrādē sastāda 20 000 EUR.

Eva Sietiņsone, “Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja, par jauno produktu stāsta: “Strādājot pie jaunu produktu inovācijām, mēs pievēršamies un pētām aktuālās tendences un pircēju vēlmes ne tikai vietējā tirgū, bet arī pasaules mērogā. Šobrīd pieaug veselīga dzīvesveida tendence, un pircēji arvien vairāk pievērš uzmanību produktu sastāvam, izvēloties augstas kvalitātes un dabīgus produktus. Tāpat arvien vairāk novērtē tieši vietējos produktus. “Dārza limonāde” ir radīta, ņemot vērā aktuālās tendences dzērienu tirgū, turklāt pircējiem piedāvājam dabīgas, neierastas un atspirdzinošas limonādes garšas – apiņu, rožu un vīģu. Esmu pārliecināta, ka šī būs lieliska lokāla un dabīga alternatīva importētajām limonādēm un bezalkoholiskajiem dzērieniem. ”

Saskaņā ar pasaules mēroga pētījumu aģentūras “Global Data” apkopotajām tendencēm, pircēji arvien vairāk izvēlas un atbalsta vietējos ražotājus; priekšroku dod “clean label” jeb saprotama un vienkārša sastāva produktiem; izvēlas produktus ar samazinātu cukura daudzumu; meklējot jaunu pieredzi, pircēji ir gatavi maksāt vairāk par produktiem ar pievienoto vērtību; pircēji novērtē ne tikai veselīgus, bet arī ilgtspējīgi radītus produktus; kā arī produkti un zīmoli arvien vairāk tiek izvērtēti arī ētikas un sociālās atbildības griezumā.

Informējam, ka lai nodrošinātu vislabāko Cēsu alus mājas lapas darbību un uzlabotu lietošanas pieredzi, tiek izmantotas sīkdatnes (cookies angļu val.).
Uzzināt vairāk
Piekrītu